.

Thursday, October 23, 2014

Ramai blogger baru masih mencari dan tercari-cari arah tuju blog dan penulisan mereka.

Yang dah lama berblog macam aku nie pun ada masalah yang sama.

Susah nak kekal fokus dalam satu arah berblog ini. Masih blur tentang arah tuju.

Untuk menjadi blogger berjaya dan blog menjadi terkenal, perlukan arah penulisan yang jelas dalam berblog.

Kebanyakkan Top Blogger sudah ada arah mereka dan segmen penulisan mereka yang tersendiri dan fokus dalam bidang atau tajuk tertentu agar mereka tak lari dari tujuan asal mereka menulis blog.

Sumber: eizil.com

Tapi kini aku semakin nampak arah tuju aku berblog nie. Arahnya adalah tulis jer pasal apa yang aku rasa nak tulis.

Jadi, blog ini akan jadi sedikit caca marbala dan bercampur baur dari segi kandungannya entry dan posting.

Tapi aku akan lebihkan pada bidang dan nasihat untuk merancang majlis perkahwinan dan juga bisnes.

Almaklumlah, aku adalah pengusaha dan peniaga yang terlibat dalam industri perkahwinan.

Disamping berniaga tu, apa input dan pengalaman akan aku kongsikan dalam blog ini antaranya adalah Panduan Bakal Pengantin untuk Merancang Majlis Perkahwinan mereka. Tips dan panduan ini adalah antara entry yang banyak menarik pelawat ke blog aku yang tak seberapa ini.

Harap sedikit tips ini akan membantu bakal pengantin merancang majlis perkahwinan mereka supaya majlis berjalan dengan lancar dan teratur.

Sukan juga akan aku selitkan dalam blog ini sebab bola sepak adalah sukan kegemaran dan aku adalah penyokong Manchester United.

Apa berita best yang aku rasa aku nak kongsi, aku akan kongsikan bergantung pada kelapangan masa untuk menulis.

Bukan mencari alasan untuk tidak menulis, tapi komitmen bisnes dan komitmen nak menjaga 3 orang anak memang memerlukan masaa yang banyak.

Anak dah tido barula boleh nak berblogging. Kalau tak memang kena kacau jerla jawabnya.

Rasanya itulah arah blog ini selepas ini. Di harap adala yang sentiasa sudi membaca dan melawat blog biasa-biasa ini.

Tagged: ,

0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Get this widget