.

Thursday, May 2, 2013

Salam Bercuti,

Musim cuti persekolahan merupakan waktu untuk bercuti bagi kebanyakan keluarga. Bagi yang berbajet besar, mereka akan memilih luar negara sebagai destinasi percutian mereka. Manakala yang berbajet kecil atau sederhana, lokasi dalam negara sudah memadai.

Yang penting adalah masa dihabiskan bersama keluarga. Antara tempat dalam negara yg sentiasa menjadi pilihan adalah persisir pantai. Dan Port Dickson adalah antara tempat yg menjadi pilihan ramai untuk bercuti kerana terdapat banyak kemudahan hotel dan resort.

Antara hotel atau resort penginapan yang ada adalah Laguna Beach Resort.  Lokasi yg strategik dan bilik yang lain dari yg lain dan unik.

Lokasinya yang memang di tepi pantai memberi kelebihan kepada tetamu resort ini untuk melakukan aktiviti pantai di waktu siang mahupun malam seperti Barbeque, sukan pantai atau beriadah bersama keluarga di tepi pantai.

Di resort ini juga disediakan swimming pool bagi yang takut sun burn kulit mereka jika mandi di pantai. Untuk yang bawa anak kecil juga sesuai untuk hanya bermandi manda di kolam yang disediakan untuk kanak-kanak.

Jom kita tengok gambar sekitar Laguna Beach Resort, Port Dickson:

Boleh Main Bola Sepak Pantai


Reka Bentuk Bangunan yang menarik


Kolam Mandi Untuk Tetamu Resort

Lokasi Untuk Bersantai



Selamat Bercuti.

Tagged: ,

0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Get this widget