.

Friday, October 24, 2014

Affiliate atau pemasaran agen yang dibayar berdasarkan komisen atas setiap jualan adalah satu sistem pemasaran yang menjadi pilihan ramai Internet Marketer (IM) dalam memasarkan produk dan servis mereka.

Aku pun baru berjinak-jinak dalam dunia affiliate ini dan pernahla jugak dapat income dari program affiliate ini tetapi tak banyak.



Jadila buat belanja makan roti canai kat kedai mamak.

Income tak banyak ini disebabkan oleh tak ada ilmu pengetahuan untuk buat affiliate nie. Buat dan promosi pun main terjah jer. Memang komisen tak masyukla.

Kalau nak berjaya dalam affiliate ini perlukan ilmu pengetahuan yang tinggi kerana kita perlu bersaing dengan agen affiliate lain yang dalam masa sama mempromosi produk atau servis yang sama.

Memang mencabar kerja menjadi affiliate ini. Tetapi, dengan panduan dari pakar dalam bidang affiliate ini, iaitu Tuan Rahman Basri dan Tuan Shuth, Insha Allah pendapatan melalui affiliate akan berbaloi-baloi dan masyuk.

Panduan ini boleh anda dapat dengan klik banner di bawah. Boleh dapatkan segera dan boleh terus promosi dan menjana pendapatan dengan Affiliate.


Tagged: , ,

0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Get this widget