.

Thursday, August 1, 2013

Salam 1Malaysia,

Hari ini blog Razis ingin melancarkan 1 peraduan/Giveaway kepada para rakan blogger yang ingin menjana pendapatan sampingan daripada berblogging. Peraduan/Giveaway yang tak seberapa ini bertujuan memeriahkan lagi industri blogging yang dilihat semakin suram akibat kewujudan laman Facebook.


Tak dapat dinafikan, laman Facebook telah menjadi pilihan ramai termasuk saya juga kerana mudah, ringkas dan ada bermacam-macam aplikasi yang boleh digunakan. Tak kirala untuk kegunaan persendirian mahupun perniagaan.

Baiklah, berbalik kepada peraduan/Giveaway yang terbaru ini. Blog Razis mencari Top Referrer ke blog ini dan pemenang dikira berdasarkan statistik dari Google Analytics.

Cara menyertai Peraduan/Giveaway ini sangat mudah, hanya perlu bawa trafik kepada blog Razis ini melalui blog anda. Tak kirala anda nak buat entry ataupun tidak, tiada paksaan. Cuma anda perlu membawa masuk trafik ke Blog Razis ini sebanyak mungkin bagi memastikan anda adalah pemenangnya.

Referrer tertinggi akan mendapat hadiah wang Tunai RM50.00 tajaan ISDA Creative. Hadiah ini agak rendah kerana kita dalam proses percubaan. Jika mendapat sambutan tinggi, kita akan naikkan nilai hadiah.

Jadi, sesiapa sahaja pemilik blog bolehla menyertai peraduan/Giveaway ini.

Peraduan/Giveaway akan dimulakan hari ini dan Pemenang akan diumumkan pada 7 Ogos 2013.

Jadi, para rakan blogger, bolehla mula mempromosikan Blog Razis yang tak seberapa nie yer untuk menambah duit raya RM50 ke dalam poket anda. Boleh beli baju raya tambahan atau kuih raya dengan RM50 tu.

P/S: Jika peraduan ini mendapat sambutan ramai, kita akan teruskan setiap bulan.

Iklan:
Pakej Lengkap Majlis Perkahwinan - ISDA Catering

Tagged:

1 comment :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Get this widget