.

Friday, August 2, 2013

Salam Ramadhan Semua,

Hari ini takde entry nak buat jadi nak share kepada kawan-kawan blogger seorang pemuda yang juga blogger yang dah lama saya follow perkembangannya secara tidak langsung.

Sumber Gambar: http://www.aqifazizan.com/blog

Pemuda yang dimaksudkan adalah saudara Aqif Azizan. Beliau aktif dalam bidang penulisan yang membantu meningkatkan keyakinan diri pembaca dan juga membantu pembaca tentang teknik ayat jualan yang berkesan dan power bagi meningkatkan jualan produk mahupun servis usahawan.

Jika anda ingin baca hasil tulisan beliau, boleh ke blog beliau di http://www.aqifazizan.com/blog. Banyak perkongsian yang boleh kita jadikan sumber rujukan. Rujukan kita dalam mencipta penulisan di blog kita yang sentiasa kita update agar menjadikan blog kita meningkat ketahap yang lebih baik dari segi gaya penulisan dan penggunaan bahasa.

Seperti biasa, saudara Aqif Azizan juga seorang yang aktif dalam dunia Facebook dan boleh like page beliau di sini https://www.facebook.com/aqifazizandotcom. Di sini juga banyak maklumat dan ilmu yang saudara Aqif Azizan kongsikan secara percuma sahaja tanpa dikenakan sebarabg bayaran.

Selain dari blog dan Facebook, saudara Aqif Azizan adalah pemilik dan juga penulis di syarikatnya iaitu syarikat Write ToWealth yang aktif menerbitkan buku dan ebook yang berkonsepkan penulisan dan jualan.

Kepada anda yang berminat untuk menceburi bidang penulisan secara serius, bolehla layari http://writetowealth.my/. Antara buku terbaru yang diterbitkan dan ditulis oleh saudara Aqif Azizan adalah ebook Formula 7 Hari Siapkan Ebook. Ebook ini memberi panduan untuk penulis baru menyiapkan eboo dalam masa 7 hari sahaja.


Memang menarik ebook ini untuk dibaca. Ringkas dan padat isi kandungannya. Sesuai untuk bacaan santai. Anda.

Sekian..

Tagged: ,

2 comments :

  1. Aqif Azizan memang terbaik! Saya banyak belajar copy writing darinya :)

    ReplyDelete
  2. beliau memang banyak berkongsi input yang berguna utk kita.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Get this widget