.

Tuesday, December 2, 2014

Senarai Top 3 pemain terbaik dunia 2014 dah dikeluarkan oleh FIFA.

Pemain yang tercalon adalah:


Dua teratas tu aku dah boleh jangkakan. Cuma pemilihan Manuel Neuer tu aku tak jangka.

Aku jangkakan Philip Lahm yang juga kapten Juara Dunia German yang akan tercalon. Meleset jangkaan aku.

Dan untuk Top 3 Jurulatih Terbaik 2014, yang tercalon adalah:


Dua calon dari kelab dan 1 lagi dari pasukan kebangsaan yang juga Juara Dunia Germany.

Jangkaan aku yang akan menang Fifa Balloon D'or 2014 adalah Ronaldo.

Manakala Coach Of The Year 2014 adalah Joachim Low.

Kalau meleset jugak tak taulah. Sama samalah kita tunggu keputusannya.

P/s: tahun depan Pablo Dollah Salleh akan tercalon kot.

Tagged: , ,

0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Get this widget