.

Tuesday, November 25, 2014

Milo nie satu jenama yang sudah melekat dan sinonim dengan rakyat Malaysia.

Aku dari kecik dan minum milo sampailah sekarang umur dan nak masuk 3 series.


Nampak tak betapa lamanya Milo dah melekat dan sebati dengan kehidupan kita.

Tapi disebabkan Milo dikeluarkan oleh Nestle yang merupakan syarikat luar negara dan dilaporkan bahawa Nestle antara penyumbang ke negara Haram Israel, maka aku mula mencari pengganti kepada Milo.

Mula mula adalah beli Malt Coklat jenama apa2 ntah. Tak terkenal langsung.

Try tapi tak sesuai dengan selera aku sekeluarga.

Tapi, minggu lepas hari jumaat aku pegi Karnival Upin Ipin kat PICC, ada booth jual Malt Coklat jenama Reevo, aku try beli, minum dan sesuai dengan citarasa kami sekeluarga.

Reevo Pengganti Milo


Dah seminggu kami tak minum Milo dan pastinya akan terus menjadi pengguna Reevo.

Jenama Reevo nie dah lama tahu melalui Facebook hasil perkongsian sifu bisnes Pn Ainon, tapi tak ada jual di supermarket, jadi agak susahlah nak beli dan cuba.

Tapi bila dah beli dan sedap, lepas nie memang akan terus order dari agen mereka.

Harga pun lebih murah berbanding Milo dan bolehlah korang beli sebagai pengganti Milo.

Sama sama kita support produk tempatan.

Dah terlalu lama kita sumbangkan kekayaan kat jenama luar. Sekarang masa yang tepat untuk kita support jenama tempatan.

Jika ada pengedar Reevo baca post ini, bolehlah kongsikan no contact anda dan lokasi agar mudah untuk kami hubungi kalau nak dapatkan bekalan Reevo nie.

Free marketing nie.

Tagged: , ,

1 comment :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Get this widget