.

Sunday, November 30, 2014

Alhamdulillah. Tepat tengah malam nie masuklah kita ke bulan terakhir 2014. Bulan disember. Sekejap jer kan rasanya dan masuk bulan 12.


Untuk blog ini, banyak pembaharuan dan aku buat pada bulan November ini. Salah satunya aku upgrade ke domain dot com. Dari razishamit.blogspot.com ke www.razishamit.com

Kalau ikutkan, aku dah berblogging sejak 2008. Tapi blog ini aku wujudkan sejak 2011 lagi. Lama jugakla tu. Dah lebih kurang 3 tahun wujudnya blog ini.

Blog sebelum ini ada lagi. Cuma kurang update dan aku lebih fokus kat blog Perkongsian RH ini.

Sebelum ini memang suam suam kuku jer blog ini sebab update pun sebulan 5 atau 6 jer. Paling banyak pun 10 atau 11.

Tapi bulan 11 nie memang luar biasa mood nak update blog nie. Sampai 46 posting dapat dipublish bulan ini. Termasuk post yang ini adalah 47.

Paling banyak setakat ini. Average 1 hari 1.5 posting aku publish. Kita taip tiap harila aku update Blog ini.

Untuk bulan 12 yang akan tiba beberapa jam jer lagi nie, aku harap dapat terus kekal update blog perkongsian RH ini supaya ia terus kekal ada dalam dunia blogging yang semakin mencabar.

Gaya penulisan tetap akan sama, aku akan tabur jer, tak nak skema sangat. Tapi tetap ada batas bahasa aku akan ikut. Taklah tabur sangat pun sebenarnya.

Dan paling penting, harap blog ini akan terus naik dan naik pembacanya. Sekarang setakat cukup cukup makan jer.


Itu untuk blog, untuk bisnes tak banyak perbezaan macam bulan bulan sebelumnya.

Sibuk tetap sama cuma bertambah sikit sebab dah mula cuti sekolah.

Harapan untuk bisnes di bulan 12 pula macam biasalah, nak sales naik berganda ganda untuk tahun depan 2015.

Staff baru akan masuk lagi 2 orang. So, memang kena push mereka buat sales banyak banyak dan banyak.

Semoga bulan 12 ini kita lebih cemerlang. Cemerlang dunia dan cemerlang ke arah akhirat. Amin

Tagged: , , ,

0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Get this widget